Tuesday, March 10, 2015

Indigo Bananas - Immortal Game (ABC Challenge)


Hey lovelies! So I'm late posting my ABC Challenge-mani once again. I've just had a lot on my mind, but I'll keep posting these in my own pace! This polish does really deserve the attention, because *spoiler: I think it's super pretty! This was my mani last Tuesday for the letter I in the ABC Challenge:


Hej finingar! Återigen har jag hamnat efter i The ABC Challenge, men jag fortsätter vissa lacken lite i min egen takt! Det här lacket förtjänar verkligen uppmärksamheten, för *spoiler: Jag tycker det är jättefint! Lacket jag valde på bokstaven I var:


Indigo Bananas - Immortal Game!



Immortal Game is, as You can see, a medium turquoise-y teal creme that is just pigmented enough to not drown out the lilac-pink shimmer. Oh the shimmer... it's the prettiest coarse, glass fleck-y shimmer! It's not unlike the shimmers in Models Own-Indian Ocean, but the base of Immortal Game is of course much greener & darker. and opaque on its own. I used three easy coats here, and I really enjoyed wearing this one, I love teal, and contrasting shimmers, so this is a real winner in my book!


Immortal Game är alltså mellanmörkt turkos-teal/blågrön i färgen, och är precis lagom pigmenterad för att inte dränka det lilarosa skimret. Åh ja skimret.. Grova, "glass fleck"-aktiga skimmer, så vackert! Inte olikt Models Own-Indian Ocean, men här är såklart basen mycket grönare & mörkare, och täckande på egen hand. Jag målade tre lager här. Jag älskar teal, och kontrasterande skimmer, så Immortal Game är en riktig vinnare enligt mig, jag trivdes verkligen i det!




xo,
Andrea





2 comments: