Tuesday, February 24, 2015

Glam Polish - Grease is the Word (ABC Challenge)


Showtime for the G-spot polish of the ABC Challenge! Today I'm rocking a bright green from the awesome collection inspired by Grease-songs, and I just love the movie so I needed the entire collection but haven't worn many of them yet! This is one of my favorite brands, but I've been buying them quite fast so I have many untrieds, shame on me. But at least it was easy to find a polish with double G's!


Så var det dags för G-punkten lacket i vår ABC-challenge! Jag rockar ett starkt grönt lack från en grym kollektion inspirerad av Grease-låtar,och jag äger alla pga ÄLSK på filmen! Märket är en ganska ny favorit, men jag har många oprövade lack eftersom samlingen utökats mycket på relativt kort tid. Skäms på mig, men jag hittade iaf lätt ett lack med dubbla G!


Today's pick is Grease is the Word by Glam Polish!




A bright and happy green with awesome shimmers that pulls yellow. It's a real pick-me-up color and makes me long for spring and summer even more! It's such a saturated green, just check this out! No need for words really. I think it's a true neon, since it even dried to the typical semi matte finish. It looked nice like that, but I wanted shine so top coat was applied over the three coats.


A stark och glad grön med fantastiskt skimmer som drar åt gult. En uppiggande färg som ger mig ännu mer vår- och sommarlängtan! En så mättad grön, ord behövs egentligen inte, kolla bara! Jag tror det är en äkta neon, det torkar typiskt semi-matt. Det såg bra ut så, men jag ville ha glans så jag använde överlack ovanpå de tre lagren.



Of course, we also need the inspiration for this Great Grease-y Grassy Green!



xo,
Andrea





5 comments:

  1. Åh wow, det här var en galet snygg färg!! Man blir minsann glad av den. Älskar också Grease! Sååå bra. :-)

    ReplyDelete
  2. Vilken underbar grön! Riktigt snygg :D

    ReplyDelete
  3. ÅHH! Så snyggt! Varför har inte jag några Glams?

    ReplyDelete
  4. Sjukt läckert, färgen är ju helt otroligt snygg

    ReplyDelete