Thursday, December 19, 2013

"Frosty's quickie"-Giveaway: VINNAREN



Jaha ja, det här var ju tänkt att publiceras för flera timmar sedan! Jag klantade mig! Nåja, nu så:

Så där ja, nu var den lyckliga adoptivföräldern utsedd då! Först och främst vill jag tacka alla godhjärtade vänner där ute som ansökte om adoptionen av mini-trion från OPI/Mariah/Frosty! Ni var 30 personer som skickat mejl, och det var härligt att läsa om vad Ni tycker bäst om med julen. Det vanligaste svaren var inte oväntat: Maten, umgänget och stämningen! Mysigt!

 Jag hade lite bråttom för att hinna skicka paketet idag (ville se till att det verkligen når fram innan julafton) så jag hann inte dra vinnaren ur min hatt på vanliga viset. Istället tog jag snabblösningen: Random.org:





Det utvalda numret blev alltså 13, och jag räknade ifrån det först inkomna mejlet. Vinnaren/nya mamman är:

FRIDA S.!



Grattis Frida! Tack för att du hjälper oss och tar över vårdnaden ;)
Ditt paket är alltså redan på väg hem till dig! God Jul!


Återigen, Tack allihop för att ni deltog! 
Jag hoppas verkligen att ni får njuta av Julen så som ni beskrivit!



Tjipp,
Andrea



1 comment: