Tuesday, September 17, 2013

Ja si dessa nymodigheter!


Tjoflöjt! Först vill jag bara påminna om min Giveaway som håller på nu under veckan! Deadline är fredag kväll/midnatt. Det ligger alltid en direktlänk i högerspalten, bara att klicketiklicka på bilden!


Så till saken: Jag har lagt till några nymodigheter, så jag tänkte bara "peka ut dem" åt er:

  • Läsarnas betyg, det klassiska i form av 5 stjärnor. Jag hoppas helt enkelt att ni som läsare vill vara med och klicka i ert betyg av lacket/produkten jag visar! Och självklart blir jag alltid jätteglad av en kommentar också, det är ju det som verkligen ger bloggen liv!
  • "Pages(sidor)" finns nu högst upp i högerspalten. Det finns nu bara två, men där kan ni i alla fall nu kan klicka er in för att se min samlingslista och även lack jag önskar mig.
  • Jag har lagt till Följa-knappar eller vad sjutton de kallas! Det ligger just nu lite längre ner i högerspalten. Jag finns på Pinterest och på Facebook!
  • Pinterest ligger mina mappar med mååånga önskelack, plus lack som jag köpt på nätet men inte fått hem ännu! Dessutom kan man följa bloggen, eftersom varje gång jag visar ett lack här så lägger jag upp ett foto även i Blogg-mappen där, med länk till inlägget. Framförallt så är det en bra översikt över alla mina olika lackinlägg!
  • Att "pinna" mina foton till sin Pinterest är också lättare att göra nu, om någon vill det. Håller man bara musmarkören över en bild så dyker "pin it" upp i vänsta hörnet!
  • Facebook så kommer automatiskt en länk till bloggen upp, när den uppdaterats. Utöver det så kommer det ibland små "teasers" på kommande inlägg, eller kanske tips på någon fin sida jag tycker ni borde Gilla! Har ni något ni vill fråga/önska/pladdra om till mig, så kan ni alltså nu skriva där om ni vill.




Sååå jag hoppas ni gillar de här nya funktionerna, och om något blivit fel så får ni gärna berätta för mig då jag har ungefär lika mycket expertis som en gnu i Afrika när det gäller datorer. Här får ni ett självporträtt:


(source)

Tjipp,
Andrea


No comments:

Post a Comment