Wednesday, September 25, 2013

Höst-Giveaway: VINNAREN


Jag har ju missat att publicera vinnaren av min Giveaway! FÖRLÅT! Men nuuu så....




Först och främst: TACK så mycket till er allihop, varenda läsare! Ja, just DU! Puss på'rej!
I den här tävlingen var det inte så många deltagande, 16 stycken deltagande mejl har jag fått in.
Som utlovat använde jag min randiga hatt för dragningen (japp jag gillar hur en dragning ser ut, retro style):






Jag skickar mejl till vinnaren först ikväll, så hon vet inte ännu. Men JAG vet nu vem som vann, hihi.....










Och den dragna vinnaren är:










Stort GRATTIS Jennie Lee! Jag skickar mejl till dig ikväll! Du har bara 48 timmar på dig att svara med din adress, ANNARS... moahahaa... Kram på dig, och tack för att du följer mig!
*UPDATE: Jodå, Jennie Lee hann skicka mejl, så hon kommer snart få paket på posten!



Åter igen, tack allihop, jag önskar ni alla kunde få pris för hur underbara ni är! Hoppas er höst är mysig ändå ;)
KRAMAR <3




Låt som jag får i huvudet under höstens början:
"It's pretty cold for late September, the autumn wind is creeping in...."



Tjipp,
Andrea

3 comments: