Thursday, May 23, 2013

New Arrivals: Gåva i brevlådan!


Japp, det här postar jag mitt i natten... Men, jag måste bara dela med mig av det här:
Idag fick jag en så fin gåva hem i brevlådan! Jag blev helt stum när jag öppnade det oväntade paketet. Jag återberättar det inte lika bra, så läs bara brevet:



Jag FICK alltså Illamasqua - Pink Raindrops av fina Johanna! Hur snällt..!? Det var så otippat och gulligt så jag blev tårögd och visste inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv, haha. Jag sitter här och rodnar, känner mig verkligen hedrad att du gillar min blogg.

(Johanna är precis som jag medlem i en lackbytesgrupp på Facebook, "Lacka-Byt")

Tack så jättemycket Johanna! Tack för att du läser bloggen, och dessutom är en så givmild person! Så roligt att få ett lack som, om jag känner mig själv rätt, jag nog aldrig hade tagit mig råd att köpa själv (de har ju rätt dyr frakt tyvärr) och jag älskar det redan oavsett hur det ser ut på mig, haha!

Du kan då verkligen konsten att göra en bloggande lacknörd glad! Kramar <3




Tjipp,
Andrea


10 comments: