Friday, February 22, 2013

Holofredag: Color Club - Beyond


Den här veckan har varit jobbig, så inte mycket bloggande blev det... MEN, nu kör vi såklart Skimmerskuggans Holofredag! Lacket idag är från Color Clubs nya holokollektion Halo Hues (del 2) och är det svarta, Beyond. Ja, man kan nog säga Beyond gorgeous..! BAM! Bildbomb!

Här är Beyond i sin tråkigaste form, mulet dagsljus
Dagsljus och lite rumslampa
Jag testade i kylen som vanligt!
Lite starkare lampa

Jag älskar holo, jag älskar svart, jag älskar Beyond! 5 av 5 Lemoner, för det är ett underbart svart holo! Kan vara den bästa jag har kanske...? Jag TROR att det räckte med 2 lager, jag minns inte, men formulan var finfin  och regnbågarna försvann inte alls av Seche Vite överlack! Perfekt, jag gillar det här mer än jag trodde faktiskt. Jag vill nog ha alla Halo Hues nu, bra jobbat Color Club!


Bjuder på ett snyggt extrafoto där min kamera ballade ur lite i starka lampljuset:




Tjipp,
Andrea


19 comments:

  1. Så snyggt! Älskade Beyond när jag bar det.

    ReplyDelete
  2. Åhh det var sååååå fint! Vilka härliga regnbågar!!

    ReplyDelete
  3. Åh så snyggt! Glad att jag slog till på alla jag med!S Så värt! :D Mitt har inte ramlat in i brevlådan än men snart så. :)

    ReplyDelete
  4. Helt fantastiskt vackert! Tanken är att lite ska säljas av lite grejor jag inte använder sen ska jag shoppa ;)

    ReplyDelete
  5. Älskar det! Kom igen nu våren, nu vill vi ha sol!

    Beundrarinnan

    ReplyDelete
  6. Har du magia negra? Kan du göra en jämförelse? Är nyfiken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh nej tyvärr inte faktiskt, inte än! Jag har "bara" Layla-Flash Black.
      Men om jag inte minns fel så har Cactus gjort en jämförelse!

      Delete
  7. Åh, Beyond är så fin. Dian bilder får verkligen fram allt det vackra i lacket!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja verkligen! Åh men tack så mycket, precis som dina foton av Miss Bliss då! :)

      Delete
  8. Herregud vad fint, alldeles alldeles underbart!

    ReplyDelete
  9. Det ser jättefint ut. Hoppas jag kommer gilla mitt, ännu otestade. Hoppas på sol och swatchmaraton!

    ReplyDelete
  10. Riktigt härligt, det här är ett av lackerna jag tänker klicka hem när tillfälle ges - eller kanske önska mig i 30årspresent..=)

    ReplyDelete
  11. Ser fint ut, väntar med spänning på att mitt ska hitta hem till brevlådan:)

    ReplyDelete